Obserwatorzy

23 lis 2012

Strój dnia :)

Cześć dziewczyny, mam dziś dla was strój dnia. Jest on troszkę stary bo zdjecia robione jakoś 3 tygodnie temu. Teram mam brązowe włosy fotki z nowym kolorem pojawią sie w tym tygodniu :)
A oto strój, taki zwykły troszkę elegancki mam nadzieje ze przypadnie wam do gustu:)
Kilka dni temu nawiązałam współprace z pewną firmą, efekty zobaczycie za około tydzień:)









Buty- allegro
Rajstopy- no name
Reszta- sh :P

Ps. Chciałam się z wami podzielić nowiną, w środę idę umawiać sie na mój wyczekiwany ok. roku tatuaż :D


Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics 

19 komentarzy:

  1. super wyglądasz ;) jaki robisz tatuaz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest zarąbista :)
    świetny strój;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny strój, całkiem w moim stylu :)
    Na jaki tatuaż się zdecydowałaś, w jakim salonie ? Też o tym myślę ale jeszcze na 100% nie jestem pewna więc poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw. Najbardziej podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chętnie bym wskoczyła w taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, szczególnie podoba mi się spódnica :) i jakie cudo wyczarowałaś na włosach :)
    Tatuaż, hmm też kiedyś chciałam ale mi się odwidziało :) czekamy na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka <3
    Zapraszam konkurs :)
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. łoł wyglądasz przecudnie
    Świetnie to połączyłaś ;)


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na zakupy ;)
    Może akurat ty wygrasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw :D
    pewnie, że możemy się obserwować!
    Ja już to robię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty i spódnica *.*
    gumka♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie : D
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz bosko ! spódnica jest genialna ;)śliczny dobieraniec sama robiłaś czy ktoś ci pomógł ? :)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny warkoczyk. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń