Obserwatorzy

14 gru 2013

Przegląd sukienek na SYLWESTRA / STUDNIÓWKĘ :)

Hej dziewczyny :)
Dziś nietypowy wpis na moim blogu, czyli przegląd sukienek, mam nadzieje, ze wam się spodoba :)
Jak wiemy za niecałe 3 tyg Sylwester, trochę później studniówki i wiele z was pewnie szuka jakichś inspiracji na te dni. Pomyślałam, że to dobry moment na takiego typu wpis :)
Ja swoją studniówkę miałam w 2011 roku, przeważały wtedy krótkie sukienki, nie wiem jak będzie w tym roku wiec dam też kilka propozycji z długimi suknami, które zawsze mi się będą podobać, i teraz z perspektywy czasu żałuję, że takowej nie miałam :)
Tak więc, zapraszam na wpis :)

Sukienki krótkie

     

  
   
  
 




Długie Suknie

 
                                    


Idziecie w tym roku na Sylwestra/Studniówkę ? 
Jak tak to jakie kreacje wybrałyście na ten dzień ?:)


Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics

26 komentarzy:

  1. ta ze srebrnym gorsecikiem jest extra

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki. Szczególnie podobają mi się te krótkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w tym roku (właściwie to w przyszłym, bo w styczniu) studniówkę, ale na szczęście już mam sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę naprawdę wpadło mi w gust.
    Oj kiedy była moja studniówka.. Ale sukienka teraz wcale mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi :) ale wtedy była moją wymarzoną :D

      Usuń
  5. zdecydowanie długie suknie dodają największej gracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg i love all of those
    Love
    Want to follow each other?
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest kilka ładnych, ale do takich kreacji to trzeba mieć figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w lutym studniówkę :D A sukienki jeszcze nie mam, dopiero szukam czegoś, co mi wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są śliczne :) widziałam w sklepach, w tym roku naprawdę mają cudowną ofertę na studniówki/sylwester, jak ja rok temu kupowałam na swoją studniówkę sukienkę to nie było takich ładnych :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Numery 2, 5, 7 mi się podobają :D Ja na Sylwestra szyję sobie sukienkę i będzie z tiulem :D Wymyśliłam sobie coś a'la princesska ;D Swoją studniówkę też miałam w 2011 roku i wtedy miała czarną, marszczoną dopasowaną sukienkę z kokardą na biuście, która była ozdobiona cyrkoniami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te błyszczące do kolan są mega <3 Ja w tym roku idę w czerwonej też do takiej długości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się strasznie podobają krótkie sukienki, ale niestety mi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful selection!!! I love the long black dress!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie sukienki są przepiękne :)
    Ja na studniówkę wybrałam długą sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałabym którąś z tych krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie mogę dostać sukienkę nr6?

    OdpowiedzUsuń
  18. czy gdziekolwiek dostane takie sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie mogę dostać sukienkę nr 1 ? strasznie mi się podoba.
    Ps w tą sobotę mam studniówkę a sukienki jeszcze nie mam. POmóżciee

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje! Ja z kolei na sylwestra ubieram taką sukienkę https://www.hypnotizebutik.pl/product-pol-3552-SUKIENKA-MINI-ROZKLOSZOWANA-SONIA.html. Podobają mi się takie rozkloszowane modele ;)

    OdpowiedzUsuń