Obserwatorzy

24 kwi 2013

Neonowy 591 Matowy Allepaznokcie.pl

Witajcie, dziś przychodzę do was z kolejną recenzja lakieru do paznokci jaki dostałam od strony Allepaznokcie.pl :)
Jest to mega neonowy żółty kolor o numerze 591, bez połysku o wykonczeniu matowym.

Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi sie w oczy to ze jest bardzo wodnisty i słabo kryjący, nawet po 3 warstwach przebija paznokcieć. Dlatego warto pod spód położyc 1 warstwe białego lakieru i warstwe tego i jest mega krycie :)



Buteleczka posiada bardzo ładny kształt i wygodny pędzelek do malowania, bardzo przypomina lakier z O.P.I :)


Lakier długo sie utrzymuje i nie odpryskuje, jedynie sciera sie na koncach po kilku dniach.
Wg mnie idealny kolor na lato :)








Cena lakieru to :  6,90zł 




Dziękuję firmie Allepaznokcie za mozliwość testowania lakieru :)

21 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow! Cudny kolor. Właśnie taki mam zamiar sobie kupić :) Teraz przynajmniej wiem gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, lubię neony na paznokciach, jednak żółtego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor *U*
    Zapraszam na środowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor. Idealny na wiosnę i lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ladny kolor ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaj*****y kolorek ;P Ciekawe czy do bladej cery, też by pasował ( jestem troszkę blada ) :D

    Zapraszam do mnie (:

    http://thelastofthetears.blogspot.com/

    http://mysteriousseal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolorek,super taki słoneczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor. ♥
    zakochałam się w nim. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Prawdziwy neon, a długo schnie na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń