Obserwatorzy

3 paź 2013

Szampon rumiankowy, włosy blond, delikatne. Pachnąca kraina :)

Witajcie :)

Przepraszam ze nie było mnie kilka dni, ale zaczęłam 3 rok Biologii no i już na wstępie 
zawalają nas kolokwiami.. czeka mnie jeszcze praca licencjacka. 
Czyli z moim czasem w tym roku będzie ciężko, ale będę starała się do was w miarę często
pisać :)
Dziś zapraszam was na recenzję szamponu który dostałam od Pachnącej Krainy.


Informacja od producenta:

Szampon rumiankowy zapewnia naturalną równowagę skóry głowy, skutecznie pielęgnują włosy matowe i słabe. Nadaje włosom większą wytrzymałość, elastyczność i naturalny blask. Rumianek jest szczególnie znany z właściwości kojących. Wszelkie strupy, ranki i świąd będą zanikać po użyciu szamponu z rumiankiem. Przyspieszy gojenie ran i zadrapań oraz przyniesie ulgę przesuszonej skórze głowy. Poza tym olej rumiankowy ma sporo właściwości antybakteryjnych i przeciwgrzybicznych. Nawilża i wygładza. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i nadmiernej utracie wody zarówno ze skóry jak i włosów. Szampon rumiankowy jest na tyle delikatny, że można go stosować u dzieci. W przypadku niemowlaków należy przeprowadzić test uczuleniowy.

SKŁAD : 

WODA DESTYLOWANA , SODIUM LAURETH SULFATE , OLIWA Z OLIWEK , OLEJ LAUROWY , OLEJ RUMIANKOWY, OLEJ MIGDAŁOWY , POLYQUART , COCAMIDE,PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) 

Kraj pochodzenia Syria

Pojemność : 150ml
Cena: 18zł


Moja opinia:
  • Szampon zamknięty jest w plastikowej buteleczce z zakrętką .
  • Bardzo fajny zielony kolor, i przyjemny zapach
  • Produkt wylewa się przez mały otwór, dzięki czemu nie marnujemy zbyt dużo szamponu
  • Wystarcza minimalna ilość na moje średnio długie włosy, oraz super się pieni.
  • Dobrze doczyszcza moje włosy, ale niestety po spłukaniu wodą są one sztywne co wymaga naniesienia odżywki, ale nie sprawia mi to kłopotu, ponieważ zawsze jej uzwam
  • Dobry skład, ale niestety posiada SLS, więc nie wszystkim dziewczynom będzie to odpowiadało
  • Po zastosowaniu tego szamponu moje włosy były tak jakby wygładzone, nie puszyły nie tak strasznie. Dlatego za to ma u mnie ogromny plus, bo po większości szamponów mam wielki puch na głowie
  • Nie powodował swędzenia skóry głowy,
  • Jedyne co mi sie nie podoba to cena, ale jak za taka jakość można przeżyć to 18 zł

Możliwe, że kiedyś się na niego skuszę, ponieważ zrobił na mnie duże wrażenie..

Miałyście może ten szampon? Jak tak, to jakie były wasze odczucia na jego temat ? 


Teraz zapraszam was na ich stronę internetowa :)




Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics

7 komentarzy:

  1. no w sumie to 18 zł to nawet nie tak dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu, bo skład wcale nie jest najgorszy, gdyby nie te SLS-y...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to gdybym widziała tylko zdjęcie,a nie cały opis to bym pomyślała,że to zmywacz do paznokci xD Faktycznie cena trochę wysoka i szkoda,że po szamponie włosy są sztywne,ale plus za wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam blond włosów. I trochę malutki ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon jest rewelacyjny.Używam go od miesiąca.Widzę,że tutaj jest próbka tego szamponu, bo ja mam o pojemności 150 ml.

    OdpowiedzUsuń