Obserwatorzy

20 lut 2014

Nowe współprace :)

Witajcie ;)
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać moje nowo nawiązane współprace kosmetyczne ;)
Pierwsza z nich to Bingospa, gdzie załapałam się do testów, natomiast druga to Perfumeria.in gdzie otrzymałam 20ml perfumy DKNY ;)

Za niedługo na blogu pojawią się recenzje tych kosmetyków ;)


http://www.bingosklep.com/




http://perfumeria.in/

perfumeria.in

Dziękuję Firmom za możliwość testowania i zapraszam do odwiedzania ich stron ;)


Przy okazji zapraszam serdecznie do brania udziału w moim rozdaniu !




Pozdrawiam Fashion and Cosmetics

22 komentarze:

  1. BingoSpa ma ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na recenzję Maski z Bingo spa !! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolagen do ciała? Pierwsze słyszę ;) czekam na testy i recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak zadziała ten kolagen do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac, zwłaszcza z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współprac;)
    Ciekawa jestem opinii o DKNY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty! Ciekawe jak się spisze kolagen. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!:) Myślę, że z kolagenu będziesz zadowolona, ja mam z tej serii serum do antycellulitowe, krem do rąk i kolagen do kąpieli, wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na recenzje tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę maskę z olejem winogronowym. Bardzo przyjemna jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z BingoSpa też testuję, wybrałam nawet dwa te same kosmetyki do twarzy, z czego nawet wczoraj recenzowałam średni peeling błotny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zapoznaję się z perfumetką Gucci Rush:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nawiązałam współpracę ale wybrałam inne kosmetyki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń