Obserwatorzy

30 mar 2014

Watermelon nails Art ;)

Witajcie :)
Jak wam mija ta słoneczna niedziela? Mam nadzieję, że nie tak jak u mnie... taka cudowna pogoda a ja muszę siedzieć z książkami i zakuwać na kolokwium z bioklimatologii i genetyki :(  No ale takie życie studenta Biologii ;) 
Dziś przygotowałam dla was kolorowy wpis z moimi paznokciami jakie ostatnio sobie stworzyłam, zainspirowałam się arbuzem, i wydaje mi się, że całkiem fajnie mi to wyszło, idealny manicure na wiosnę/lato :) Może wydawać się trudny, ale wcale taki nie jest, wystarczy troszkę wprawy w malowaniu paznokci i gotowe :) 
Same zobaczcie jak mi to wyszło :)









I jak wam się podoba ? czekam na wasze komentarze :)
Życzę miłego popołudnia a ja zmykam do nauki :*

Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics

19 komentarzy:

  1. Super sa te truskaweczko biedroneczki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na manicure ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :)
    też zmykam do nauki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie szkoda ze ja tak nie potrafie chyba musze pocwiczyc rozne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for the auspicious writeup. It in fact used to be a enjoyment account it.

    Look complex to more delivered agreeable from
    you! However, how can we communicate?|

    Also visit my web-site ... darmowy program pit 2013; nowe-pity.pl,

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging
    for? you make blogging look easy. The overall look of
    your web site is great, let alone the content!|

    Also visit my web blog: darmowy program pit

    OdpowiedzUsuń
  11. Attractive component to content. I simply stumbled upon your website and in accession
    capital to say that I get in fact loved account your blog posts.
    Any way I will be subscribing on your augment and even I
    success you get entry to consistently fast.|

    My web site program pit 2013

    OdpowiedzUsuń
  12. I simply could not go away your website before suggesting that I really enjoyed the standard information
    an individual supply to your visitors? Is gonna be again
    steadily in order to investigate cross-check new posts|

    Here is my web site http://p-i-t.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you a bunch for sharing this with all of us you really understand what you are speaking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally visit my website =).
    We will have a hyperlink change contract between us|

    Here is my web page ... program pit 2013

    OdpowiedzUsuń
  14. I read this piece of writing fully on the topic of the resemblance of newest and previous technologies, it's amazing article.|

    Stop by my site: program do rozliczania pit 2013

    OdpowiedzUsuń