Obserwatorzy

10 kwi 2014

Duży Mobile Mix :)

Hej :)
Dziś krótko i na temat :) Mam chwilowa przerwę w pisaniu pracy licencjackiej, więc postanowiłam zrobić dla was wpis typu Mobile mix, ponieważ dość sporo fajnych zdjęć mi się nagromadziło i chciałam sie z wami nimi podzielić :)
I mam małe pytanko, ostatnio byłam w SH i znalazłam sporo perełek, chciałybyście z nimi wpis ? :)

Teraz zapraszam na wpis ;)

Zajęcia z Fizjologii roślin ;)



Pani Biolog ;)

Nie wiem czy wiecie, ale oddaje krew:)
Oddałam łącznie 2,025 ml :)


Zdjęcie dedykuje mojej współlokatorce A. wiem, ze lubisz zdjęcia z tej serii :) Pozdro ! :D

No to robimy pazurki :)



Wiosenne śniadanko ;)



Owieczki które zrobiłam dla Kasi ;*

Bioklimatologia :)

Gra o tron <3


To by było na tyle, jak wam sie podobał MIX  ?:)

Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics

17 komentarzy:

  1. fajny miks, fajny :)))
    zgłodniałam :))) a kupiłam serek homogenizowany i będę robić placuszki chyba zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a i oczywiście chce zobaczyć perełki z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super mix a do tego oddane krwi super ja tez musze iść

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście największą uwagę skupiłam na paznokciach - fajne te owce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chetnie obejrze twoje lupy z sh, fajnie ze oddajesz krew mi sie wlasnie 5 lat temu przydala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia,te zajęcia z fizjologi roślin muszą być bardzo wybuchowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. It is perfect time to make a few plans for the longer term
    and it is time to be happy. I have read this put up and
    if I could I wish to counsel you few attention-grabbing issues or advice.
    Perhaps you could write subsequent articles referring to this article.
    I want to read even more issues about it!

    My site: www

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, sama oddaję krew pomimo, ze się tego boje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki wyglądają pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki, szczególnie te z oddawania krwi, sama planuję oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nalesniki skradly moje serce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. próbówki :) i różooooowe! miazga!

    OdpowiedzUsuń