Obserwatorzy

20 maj 2014

Majowy Mobile MIX ;)

Hej ;)
W dzisiejszym poście zapraszam was ma Mobile mix, bardzo lubię czytać tego typu posty u innych blogerek, a Wy ?:)
Dziś cudowna pogoda, a ja jak zwykle muszę siedzieć w książkach, sesja też za pasem, więc coraz mniej czasu na wszystko...
Ale jakoś daje rade, i staram się Was bardzo nie zaniedbywać ;)
Oki, zapraszam na wpis ;)

Chwile po farbowaniu Elumenem (koszt takiej przyjemności ponad 350zł, ale na szczęście miałam to za free, ponieważ wygrałam to w konkursie)

Tutaj odbyło się powyższe farbowanie.

Panterka zawsze spoko :D

Odpoczywamy przed wykładem ;)

Idealne na upalny dzień.

Nie wiem czy wiecie, ale nie cierpię mieć bladej skóry.. BLEEE

Na sportowo-rowerowo :D

Mój przyjaciel <3


Juwenalia !

 ..Z serii Madalina gotuje.

Zmęczona terenówkami studentka Biologii ;)


 Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu ;)

Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics

18 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia ;) a jedzonko musiałobyć pyszne :P aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W ciepłe dni także lubię mieć lekką opaleniznę jednak solarium mówię zdecydowanie NIE zwykle stawiam na produkty brakujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ciepłe dni także lubię mieć lekką opaleniznę jednak solarium mówię zdecydowanie NIE zwykle stawiam na produkty brakujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak jestes blada

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki, piękny wystrój salonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że Madalina zdrowo gotuje pychotkaaa:)) Fotki super:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo w końcu znalazłam bloggerkę która lubi solarium :D♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancki salon fryzjerski, fajnie bawiliście się w juwenalia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Salon ma super wystrój,przyznam,że nie słyszałam wcześniej o farbowaniu Elumenem aż sobie wygoogluje :D Ja też nie lubie być blada,ale używam samoopalaczy,zdjecia fajne,a zwłaszcza to z Juwenaliów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie cierpię bladej skóry, ale boję się solarium (wiem dziwna jestem) :)

    OdpowiedzUsuń