Obserwatorzy

20 paź 2015

Jesienne inspiracje modowe.

Witajcie ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z jesiennymi inspiracjami modowymi. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię takie posty u niektórych dziewczyn, zawsze można sobie podpatrzeć jakiś pomysl na stylizację :) Często jak przeglądam różne portale, zapisuje sobie takie zdjęcia do folderu. Z racji, ze troszkę mi sie już ich uzbierało, postanowiłam się z wami nimi podzielić. Może akurat coś wam wpadnie w oko :)

Zapraszam :)





















 Mam nadzieję, ze zainspirowałam was odrobinę :)
Pozdrawiam,
Madalina



9 komentarzy:

  1. Większość bardzo mi się podoba, szczególnie sweterki ale też ciemne rajstopy i spódniczki :)

    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. moim jesiennym niezbędnikiem jest szal, botki i koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty z inspiracjami! W najbliższym czasie wybiorę się pewnie na zakupy, więc przyda się :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te swetry to jest najlepsza zaleta jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra, ja uwielbiam ciepłe, grube i długie swetry jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń