Obserwatorzy

14 lis 2015

Fuksjowa Hybryda 034 MARDI GRAS z semilac + naklejka wodna

Cześć! 
Dzisiaj zapraszam was na kolejny paznokciowy wpis ;) dodaje je w miarę często bo raz na 2 / 2.5 tyg. Nie jest to spowodowane tym, że hybryda mi się nie trzyma, chodzi o to że 2 tygodnie z tym samym kolorem/wzorem na paznokciach to dla mnie max, strasznie szybko się nudzę i często zmieniam kolory i wzory ;)

Ostatnio zakupiłam nowy kolor hybrydy 034 mardi gras, i od razu musiałam ją nanieść na moje pazurki, wg mnie kolor jest obłędny !
Dodatkowo manicure wzbogaciłam naklejką wodną na palcu serdecznym ;)












I jeszcze jedno ;) Dla mnie ten kolor jest magiczny, ponieważ w różnych światłach wygląda inaczej, raz jest intensywnym różem raz fioletem ;) MAGIA!

Jak wam się podobają moje pazurki ? (zaznaczam tylko ze lakier położony jest na moja naturalną płytkę)


Pozdrawiam, Madalina ;)

10 komentarzy: