Obserwatorzy

5 paź 2017

Jesienne umilacze od EVONAILS



Witajcie ;)

Niestety dopadła nas szara, smutna i deszczowa jesień. Długie wieczory są idealne na siedzenie przed telewizorem z herbatą w ręku, lub na czytanie książki... Ale ja mam na nie inny plan ;) Dzięki uprzejmości firmy EVO NAILS (link) mogę przetestować ich lakiery oraz 2 brokaty, wybrałam typowo jesienne kolory i już w głowie mam kilka pomysłów na moje jesienne mani! W kolejnym poście na pewno się nim pochwalę ;)
A teraz pokaże wam co mi przyszło!



Kolory jakie wybrałam to:

77 Everlasting pea [link]

*100 Pieris [link]

*82 Million bells [link]


Oraz dwa brokaty, jestem typową sroką i uwielbiam jak coś się świeci ;)

Glitter FUSHIA [link]


Glitter SILVER [link]


A tak prezentuje się wszystko na wzorniku ;)
Ja jestem zakochana w brokacie FUSHIA, i to on jako pierwszy zagości na moich pazurkach ;)



Przydatne linki:

Facebook-[klik]
Sklep Internetowy- [klik] 
Instagram-  [klik]
Blog- [klik]
YouTube- [klik] 


Znacie produkty Evo Nails? chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach !

Pozdrawiam <3

4 komentarze: