Obserwatorzy

3 paź 2017

Wisienka na torcie czyli Cherry&Stone od VASCO NAILS POLSKA


Witajcie!

W poprzednim poście przedstawiłam Wam cudowne nowości jakimi obdarowała mnie firma VASCO NAILS POLSKA, dzisiaj przychodzę do was ze stylizacja wykonaną tymi oto kolorami, oraz użyłam moich farb akrylowych, do dopracowania wzorku ;)

Produkty jakich użyłam:
* Basa elastic [LINK]
* Top no wipe [LINK]
*Klasyczna czerwień Cherry 097 [link]
* Delikatna szarość 057 [link]

A oto efekty, ja jestem zakochana od pierwszego użycia! Baza, bardzo gęsta dzięki czemu możemy nabudować paznokcia. Kolory bardzo napigmentowane, przy czerwonym wystarczy jedna warstwa!
Natomiast Top no wipe tworzy idealną tafle!








I jak wam się podoba wykonany przeze mnie manicure?
Używałyście już lakierów od Vasco Nails? jak tak, to czekam na wasze opinie w komentarzach ;)


Przydatne linki do VASCO NAILS POLSKA
FACEBOOK - [LINK]
INSTAGRAM - [LINK]
STRONA WWW - [LINK]
SKLEP INTERNETOWY - [LINK]

Pozdrawiam <3

5 komentarzy: