Obserwatorzy

14 paź 2012

Panterkowy strój dnia

Witajcie:)

Dziś wpis z moim pierwszym na tym blogu strojem dnia. Wybierałam sie do koscioła i stwierdziłam, ze mogę strzelić wam fotki:) Na wierzch ubrałam oczywiście płaszczyk, ale już nie chciałam z nim robić zdjęć, może innym razem zobaczycie:)
Głównym elementem jest tu marynarka w panterkę która zakupiłam w Sh, oraz moje nowe buty z deichmann'a z ćwiekami.






Marynarka: Sh
Spodnio-legginsy- no name
Top- H&M
Buty: Deichmann
Bransoletki: Stoisko z biżuterią na Sycylii
Wisiorek: klucz no name



xoxo Fashion and Cosmetics

11 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz.. marynarka jest po prostu MEGA! aż sie dziwie ze z sh! ;p masz szczescie.. ile kosztowaly buty?

    OdpowiedzUsuń
  2. łał swietna ta marynarka :)! obserwuje i zapraszam czesciej:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;)wszystko ze sb świetnie wygląda ;D OBSERWUJĘ ;3

    zapraszam do sb ;D
    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/
    jeśli ci się u mnie spodoba obserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli masz chęć na dobra zabawę i nagrody to serdecznie zapraszam na mojego bloga, gdzie zapoznasz się ze szczegółami tagu maseczkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosta ale ciekawa stylizacja :) będę częściej...

    OdpowiedzUsuń
  6. love the boots!! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Facebook: www.facebook.com/shineonbyandrea Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3 Bardzo ciekawie prowadzony,podoba mi się :)
    Dołączyłam do obcerwacji <3


    A ja zapraszam do mnie : http://www.blogger.com/home?pli=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest boska !!
    obsewruje bo ciekawy blog !


    Wpadnij do nas, dopiero zaczynamy !
    Paulla i Izabell

    OdpowiedzUsuń