Obserwatorzy

20 paź 2012

Pastel OOTD

Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, wiec po do  ubierać sie w ciemne kolory, skoro na dworze jest jasno i słonecznie:) Dlatego, też mój dzisiejszy strój dnia jest jasny i lekki. Głównym elementem są miętowe rurki które zakupiłam na tegorocznych wakacjach w Stradivariusie, jako prezent dla samej siebie za zdaną sesję :) Na wierzch zarzuciłam jasny płaszczyk z rękawami 3/4, plus karmelowo-brązowe dodatki w postaci torebki i paska :)
Oto zdjęcia :)









Płaszczyk- H&M (wymiana na szafa.pl)
Koszula- Monnari SH
Spodnie- Stradivarius
Buty- New look SH
Pasek- no name SH
Torebka- Reserved (prezent)


xoxo Fashion and Cosmetics

22 komentarze:

  1. To zestawienie wygląda bardzo sympatycznie - a gdzie buzia właścicielki stroju? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! Miętowy kolorek nie tylko zarezerwowany jest na lto! Jesienią ożywia wszystko dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) pastele jesienią świetnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Super spodnie oraz troebka. :) Uwielbiam takie kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się wydaje czy to możliwe że widziałam Cie pod koniec września na UR i chyba czekałaś na jakiś wpis a inni na poprawke ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe jeżeli to było na Zalesiu :)
      bo taka sytuacja miała miejsce :)

      Usuń
    2. Tak w d9 ? wpadłaś mi w oko bo byłaś calkiem fjnie ubrana i miałaś bardzo ładnie pomalowane usta na czerwono , możliwe ? :D :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. No D9:)
      Na to wygląda, ze to byłam ja :):)

      Usuń
  6. love the pants! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie ! Cudowny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pastele:) swietnie to zestawiłaś.. piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie. Na wszystkich blogach prześladuje mnie ten trencz chyba czas go kupić : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemnie :) taką jesień to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna stylizacja, taka delikatna ;). Uwielbiam Pastele !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of
    the website is really good.

    Here is my web blog ... The Venus Factor Review

    OdpowiedzUsuń