Obserwatorzy

15 wrz 2013

Moja kolekcja lakierów do paznokcie: Róże

Witajcie :)

Mam dziś dla was nową serie postów na moim blogu, jest to kolekcja moich lakierów do paznokci.
Chyba każdy kto mnie zna wie, że mam bzika na punkcie lakierów do paznokci, kiedys moja kolekcja
wynosiła około 100 sztuk, ale jakiś czas temu zrobiłam generalne porządki wyrzuciłam stare zgęstniałe lakiery i zostało mi ok 75/80 lakierów, nie wiem dokładnie :)
Moją ulubioną firmą jest chyba Golden Rose, bo własnie z niej mam najwięcej lakierów.
Ok, tyle wstępu zapraszam do oglądania :)



1. Golden Rose Paris nr 247
2. Essie, Of the Shoulder
3.Ingrid cosmetics, Estetic nr 128
4.Golden Rose, with protein nr 269




1. Deborah, shine tech nr A188
2. Kiko nr 284
3 Astor nr 346




1. My secret, nr Tropical coctail (wersja limitowana)
2. Wibo gel like- nr 9 Peaches and cream
3. Golden Rose Paris nr 101



To były moje wszystkie różowe lakiery, kolejny post z tej serii już niebawem :)

Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics


22 komentarze:

  1. Golden Rose 269 śliczny.
    kurcze, dużo tych róży masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też najbardziej lubię golden rose, piękne róże!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne odcienie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho to ja Ci powiem,że ja tak z lakierami (i ozdobami do paznokci) miałam 3 lata temu :)
    Mnie najbardziej podoba się ten z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne róże , i pudrowe i mocne wyraźne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile tych lakierów?! piękne :) możesz się ze mną podzielić :D bo róże mam chyba ze 2...

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł na taką serie o lakierach chęcią będę czytać te posty :)
    Różowych lakierów u siebie też mam dość sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja:)

    Pozdrawiam, longblond :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka tych samych, albo podobnych ;) Ten kiko chętnie bym Ci zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory :) ja mam chyba z 5 różowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne odcienie :) szczególnie te pudrowe :)też lubię tą firmę, ma dużą gamę barw. obserwujemy ?http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się najbardziej ten z essie i Astor nr 346:) ale w ogóle wszystkie są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna różowiutka kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość pokażna kolekcja róży i różyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki, u mnie też róże występują mniej więcej w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń