Obserwatorzy

2 wrz 2013

Strój dnia ze spódniczką DIY :)

Witajcie Kochane :)
Wyrwałam się dziś szybciej z praktyk, więc jest i wpis na blogu :) Zdjęcia zrobione jeszcze na wakacjach, przez mojego prywatnego fotografa ;* 
Spódniczka jest tu głównym elementem, uszyła mi ją moja mama :)

Jak wiecie skończyło sie u mnie rozdanie, wyniki postaram sie ogłosić do czwartku, więc czekajcie cierpliwie :D









Co mam na sobie:

Spódniczka: DIY
Bluzeczka: Atmosphere SH
Torebka: Timberland
Buty: SH
Zegarek Geneva
Bransoletka w róże:E-krainabizuterii.p<TUTAJ>

Pozdrawiam
xoxo Fashion and Cosmetics


19 komentarzy:

  1. ta oliwkowa spódniczka jest cudna!;) super wygląda razem z opalonymi nogami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica fantastyczna i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow...twoja mama ma ogromny talent...super

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka, ma ciekawy kolor, ładnie wyglądasz w tej stylizacji , a poza tym bransoletka jest urocza:) obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post! http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka:) Masz zdolną mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne buty, bluzka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne różyczki na bluzce i fajny ma kolorek ta spódniczka. Jak dla mnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super spudniczka
    twoja mama jest naprawdę uzdolniona
    obserwuję i liczę na rewanż
    pamientnikzuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha z Twojej mamy ! :) Świetna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka :) i bardzo mi się podoba mix biżuterii na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow no mega sliczna:)
    zapraszam do mnie,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń