Obserwatorzy

24 wrz 2013

Recenzja Quiz Cosmetics + Makijaż :)

Witajcie:)

W dzisiejszym wpisie zapraszam was na zbiorową recenzje kosmetyków QUIZ jakie otrzymałam
w ramach współpracy, oraz na makijaż wykonany owymi produktami.
Do testów otrzymałam

Tusz
Błyszczyk
Cień do powiek

Jeżeli jesteście ciekawe jak u mnie się sprawdziły zapraszam na recenzje :)


Brązowy satynowy cień do powiek



  • Cień jest bardzo dobrze na pigmentowany,
  • Trzyma sie cały dzień nawet bez użycia bazy pod cienie,
  • Nie roluje sie :)
  •  Nadaje sie do malowania całej powieki jak i załamania przy delikatnym dziennym makijażu
  • Nie ma brokatu za co wielki plus :)
  • Troszeczkę osypuje sie podczas nakładania, ale nie przeszkadza mi to :)
  • Bardzo chętnie przetestowałabym też inne kolory z tej serii :)


Czarny tusz do rzęs wydłużający 


  • Bardzo ładne solidne opakowanie
  • Nie jest zbyt rzadki, jak to mają niektóre tusze, dzięki czemu nie odbija sie na górnej powiece
  • Nie tworzy grudek podczas aplikacji
  • Ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy, co będziecie mogły zobaczyć w makijażu poniżej
  • Trzyma sie cały dzień i nie kruszy się
  • Fajna włosista szczoteczka, wole takie niż te sylikonowe
  • Ogólnie jestem zadowolona :)


Błyszczyk Safari Tren Colour




  • Błyszczyk ma sliczny kolor, idealny na codzień taki nude
  • Aplikator jest poręczny i nabiera idealna ilość produktu,
  • Jest dość klejący, a co za tym idzie trwały. Mi sie to podoba, ale jeżeli są dziewczyny które nie przepadają za klejącymi błyszczykami będą średnio zadowolone
  • Nadaje ustom bardzo ładny połysk
  • Można go stosować samodzielnie, albo na jakaś szminkę


Teraz zapraszam na makijaż z uzyciem kosmetyków QUIZ :)









Dziękuję firmie QUIZ za możliwość testów :)

zapraszam na ich stronę internetową:


Oraz Facebooka :)



Pozdrawiam


xoxo Fashion and Cosmetics

12 komentarzy:

  1. Błyszczyk podoba mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten cieni cały makijaż równie ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie pomalowane oczy :)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych kosmetyków, ale podoba mi się kolor cienia:) do tego piękny makijaż i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz dla mnie za delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też dostałam dziś produkty quiz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyk wygląda ładnie, ale nie mam zaufania do marki Quiz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk nie przypadł mi do gustu,ale cień bardzo mi się podoba tak jak i cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń